Німецький автовиробник VOLKSWAGEN почав встановлювати на свої автомобілі пневматичні підвіски не так давно. Все ж були досвідчені і серійні машини до 2000, більша їх кількість стала випускатися саме після цього року. Пояснюється це збільшеними вимогами пасажирів до комфорту, чого можна домогтися тільки за допомогою повітряної системи. Пневмопідвіска на Фольксваген та інші деталі всієї пневмосистеми встановлювалася і продовжує встановлюватися на наступні моделі авто:
Німецький автовиробник використовував кілька типів підвісок в залежності від методу контролю і підтримки тиску в подушці. Відповідно, випускалися ручні, тобто, тиск в ємностях підтримується накачуванням через ніпель, і автоматичні з компресором, блоком управління і комплектом датчиків.
Відповідно, конструкція включає наступні деталі:
Пневмопідвіска на Фольксваген являє собою комплекс деталей і кілька варіантів комплектації, тому поломки будуть неоднозначними. Все ж вони бувають і полягають в наступних дефектах:
Як правило, пневматична система підвіски VW є дуже надійною, але все ж не варто забувати про її обслуговування. Особливо воно потрібно після холодного періоду, коли гума стає жорсткою, отже, вона могла тріснути під навантаженням.
Компрессор пневмоподвески Audi A6 C6 Allroad (4F0616005F)
AC8010Пневмобаллон задний Mercedes-Benz GL-Class X164 (1643200225)
AT9002C2Пневмобаллон передний Mercedes-Benz GL-Class X164 (1643204613)
AT9000BКомпрессор пневмоподвески Mercedes-Benz GL X164 (A1643201204)
AC8003Пневмобаллон задний Volkswagen Touareg 7L (7L6616503B)
AT9004BКомпрессор пневмоподвески Tesla Model X (102791100H)
AC8051Компрессор пневмоподвески Tesla Model X (102791100H)
AC8051Компрессор пневмоподвески BMW 5-Series E61 (37206792855)
AC8029