pnevmoclub
phone + 380734764444 address м. Київ, вул. Миколи Трублаїні 38 mail https://t.me/pnevmoclub
UA RU

Пневмопідвіска Volkswagen

Німецький автовиробник VOLKSWAGEN почав встановлювати на свої автомобілі пневматичні підвіски не так давно. Все ж були досвідчені і серійні машини до 2000, більша їх кількість стала випускатися саме після цього року. Пояснюється це збільшеними вимогами пасажирів до комфорту, чого можна домогтися тільки за допомогою повітряної системи. Пневмопідвіска на Фольксваген та інші деталі всієї пневмосистеми встановлювалася і продовжує встановлюватися на наступні моделі авто:

  • Crafter, Transporter T5, T6, Multivan, Caravelle застосовуються пневматичні компоненти посилення підвіски, що складаються з подушок, кронштейнів, шлангів;
  • Caddy , встановлюється на задній осі і призначена для посилення штатної підвіски;
  • Amarok , одноконтурна задня система з об'єднаним живленням між обома подушками;
  • Touareg, застосована автоматична система підкачки.

Конструкція пневмопідвіски на автомобілі Фольксваген

Німецький автовиробник використовував кілька типів підвісок в залежності від методу контролю і підтримки тиску в подушці. Відповідно, випускалися ручні, тобто, тиск в ємностях підтримується накачуванням через ніпель, і автоматичні з компресором, блоком управління і комплектом датчиків.

Відповідно, конструкція включає наступні деталі:

Основні причини поломок пневмопідвісок на автомобілях Volkswagen

Пневмопідвіска на Фольксваген являє собою комплекс деталей і кілька варіантів комплектації, тому поломки будуть неоднозначними. Все ж вони бувають і полягають в наступних дефектах:

  • Випускання повітря з подушок. Це говорить про їх пошкодження, тому потрібен регулярний огляд компонентів, особливо, після кожної зими;
  • Порушення роботи компресора. У ньому зношуються ущільнення, які необхідно міняти;
  • Неполадки з датчиками положення кузова. Як правило, виконується їх заміна, як єдиний спосіб усунення дефекту.

Як правило, пневматична система підвіски VW є дуже надійною, але все ж не варто забувати про її обслуговування. Особливо воно потрібно після холодного періоду, коли гума стає жорсткою, отже, вона могла тріснути під навантаженням.