Американський автовиробник Jeep комплектує пневматичною підвіскою автомобілі Jeep Grand Cherokee с першого по четвертого покоління. На автомобілях Jeep можна зустріти як двоконтурні (пневма встановлена тільки на задній осі) так і чотириконтурні типи підвісок. Автомобільна підвіска являє собою систему підресорювання, що складається з деталей, що з'єднують кузов автомобіля з дорогою.
Дуже вдалим доповненням до пневмоподвіски служить нова система Selec-Terrain. Вона дозволяє водієві вибирати режими для досягнення оптимальних якостей при русі по дорогах і поза дорогами. Система координує до 12 різних систем, керуючих силовим агрегатом, гальмівною системою і підвіскою, включаючи управління дросельною заслінкою, перемиканням діапазонів автоматичної коробки передач, передачами роздавальної коробки, протівобуксовочной системою і системою динамічної стабілізації. Водій може вибрати один з п'яти режимів для отримання оптимальних ходових якостей на будь-яких дорогах і бездоріжжі: Sand/Mud (пісок/бруд), Sport (спорт), Auto (авто), Snow (сніг), Rock (камені). Пневматичною називають вид підвіски, в якій пневмоелементи регулюють дорожній просвіт, або кліренс, підтримуючи кузов в певному положенні щодо дорожнього полотна. Пневмоелемент є герметичною камерою, наповнену повітрям. Використовується найчастіше в авто преміум-класу і позашляховиках. Її відрізняють високі показники комфортабельності.
Історія пневмопідвіски на Джип налічує не один десяток років. За цей час вона довела свою практичність і витривалість. Навіть при низьких температурах вони не розчаровують. У деяких автомобільних марок в зимовий період вибухають пневмобалона, в Джип цієї проблеми не існує. В штатній комплектації деяких моделей Джип пневмопідвіска може не враховуватися, в такому випадку пневмоелементи можна встановити після покупки машини.
Чьотирехконтурна підвіска є найбільш функціональною. Основними її компонентами є:
Пневмостійка на Джип має можливість вибору одного з чотирьох режимів, що значно полегшує керування автомобілем.
Завжди хочеться, щоб машина рідше ламалася. Проте, це трапляється, особливо якщо мова йде про старі автомобілі. Пневмоподушки Jeep не викликають побоювань при покупці машини з пробігом менше 100 тис. км. Більший пробіг вимагає адаптації. Процес необхідний і не витратний за часом.
З метою профілактики слід вимивати бруд з рукавів пневматичного балона, з-під складки пневмокамери. Можна купити спеціальну змазку, яка не вбирає бруд. Це підвищує експлуатаційні характеристики і дозволяє пневмобалонам працювати на суху. Існують захисні склянки, які встановлюють, щоб виключити забруднення. Обов'язково потрібно стежити за цілісністю захисних елементів.
Якщо пневмобалон Jeep втрачає рівень, то це говорить про те, що передні або задні стійки вимагають заміни. Міняють обов'язково в парі, економити тут не вийде. В іншому випадку незабаром все одно доведеться міняти другий, до того ж додається ризик поломки компресора. Комплектуючі пневмопідвіски від виробника на pnevmoclub.com.ua відрізняються доступною ціною.
Заміна подушки пневмопідвіски Джип відбувається через зношування амортизаторів. Масло потрапляє на захисний рукав і роз'їдає його. В результаті підвіска повністю виходить з ладу. Купити пневмобалони Джип в магазині Pnevmoclub не складно, магазин забезпечує доставку в будь-яке місто.
Компрессор пневмоподвески Audi A6 C6 Allroad (4F0616005F)
AC8010Пневмобаллон задний Mercedes-Benz GL-Class X164 (1643200225)
AT9002C2Пневмобаллон передний Mercedes-Benz GL-Class X164 (1643204613)
AT9000BКомпрессор пневмоподвески Mercedes-Benz GL X164 (A1643201204)
AC8003Пневмобаллон задний Volkswagen Touareg 7L (7L6616503B)
AT9004BКомпрессор пневмоподвески Tesla Model X (102791100H)
AC8051Компрессор пневмоподвески Tesla Model X (102791100H)
AC8051Компрессор пневмоподвески BMW 5-Series E61 (37206792855)
AC8029