pnevmoclub
phone + 380734764444 address м. Київ, вул. Миколи Трублаїні 38А mail https://t.me/pnevmoclub
UA RU

Умови обміну та повернення товарів

Шановні клієнти, якщо замовлений Вами товар не відповідає очікуванням, то відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів з моменту оплати Ви можете повернути товар та отримати назад його повну вартість, або обміняти на будь-яку іншу Модель.
Купуючи в нашому магазині ви погоджуєтесь з Договором оферти

Увага!!! Товари привезені на замовлення, поверненню та обміну не підлягають. Претензії щодо виробів після встановлення, зі слідами їх експлуатації чи ремонту, не приймаються! Велике прохання ознайомиться з якістю товару при отриманні поштою!

Основні умови повернення товарів належної якості:

Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його продавцю протягом 14 днів з дати придбання. Посилання на закон: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text

Увага! Товар належної якості може повернути лише фізична особа (споживач), яка придбала товар для потреб. Особи, які придбали товар для подальшого продажу (у тому числі фізичні особи-підприємці), можуть повернути товар належної якості в межах ліміту повернень.

Вимоги до товару, що повертається покупцем:
1. Товар не має ознак встановлення та/або використання;
2. Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) у тому самому вигляді, в якому він був придбаний;
3. Разом із товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація, гарантійний талон тощо) та документи, за якими товар було отримано покупцем.
Не можуть бути повернуті товари, які:
1. Не мають індивідуальної упаковки (були продані в роздріб із однієї упаковки);
2. Не відповідають умовам, за яких вони можуть бути повернені.
Витрати на доставку товару до складу продавця покладаються на покупця.

Погодження повернення товару здійснюється через особистий кабінет користувача в інтернет-магазині продавця або безпосередньо продавцю із зазначенням причин повернення.

При поверненні товарів через компанію-перевізника, покупець повідомляє продавцю номер товарно-транспортної декларації та найменування компанії-перевізника в особистому кабінеті користувача в інтернет-магазині продавця або безпосередньо продавцю в день відправки товару.

Кошти за повернені товари, які зазначені на сайті позначкою «товар без повернення» або з терміном постачання більше 4-х робочих днів, повертаються виключно після продажу цього товару іншому покупцю.

Основні умови повернення товарів не належної якості:

Продукція компанії Pnevmoclub включає гарантійні зобов'язання на відсутність дефектів компонентів і самого виробу протягом гарантійного терміну, передбаченого компанією-виробником.

Гарантія на всю продукцію компанії Pnevmoclub. за межами України складає 6 місяців.

Протягом цього періоду компанія Pnevmoclub. може на свій розсуд відремонтувати або замінити будь-які компоненти виробу або сам виріб. Такі ремонтні роботи або заміни будуть здійснюватися безкоштовно для клієнта за умови, що він здійснює оплату за доставку та транспортування виробу до сервісного центру компанії-виробника, а також несе витрати на демонтаж та монтаж виробу.

Ремонтні роботи з гарантійних зобов'язань можуть становити до 90 днів.

Ця гарантія не поширюється на:
1. Косметичні ушкодження, наприклад, подряпини, вм'ятини, втрата товарного вигляду;
2. Пошкодження внаслідок нещасного випадку, протиправних дій третіх осіб, неправильного використання чи транспортування продукції, наявності інших форс-мажорних обставин;
3. Пошкодження, спричинені неправильною установкою або експлуатацією;
4. На будь-який продукт, модифікований або змінений без письмового дозволу компанії Pnevmoclub.
За жодних обставин компанія Pnevmoclub не несе відповідальності за будь-які наслідки, що виникли в результаті використання, неналежного використання або неможливості використання цього продукту, в тому числі через дефекти продукту.

Для пред'явлення претензій щодо якості товару зверніться до нас протягом робочого дня за тел.: +380734764444 . Після отримання інструкцій надійно запакуйте виріб, додайте копію квитанції про оплату або інші платіжні документи, які необхідні для підтвердження покупки товару та гарантійного терміну.

Здійснюючи покупку виробу, Ви погоджуєтесь з умовами виконання гарантійних зобов'язань, декларованих компанією Pnevmoclub.

Правила повернення товару до магазину:

У разі повернення вартість доставки оплачує клієнт
У разі повернення грошей ми повертаємо суму за вирахуванням усіх супутніх транспортних витрат
У разі повернення товару без попереднього повідомлення менеджерів магазину та оплати його доставки, сума витрат буде вирахована із вартості замовлення
У разі, якщо причиною повернення стала помилка співробітників нашого магазину, ми зобов'язуємося повернути повну вартість замовлення і беремо на себе всі витрати за пересилання.
Клієнт повинен надати фото на якому видно невідповідність деталі

Помилками магазину можна вважати такі ситуації:

Вислана модель не відповідає замовленню на сайті
Вислано не ту сторону, яка вказана на замовлення.
Просимо звернути особливу увагу, що перед оформленням відправки товару в магазин на пошті варто врахувати:

Повернення коштів або обмін на іншу модель провадиться тільки після того, як невідповідна позиція була успішно доставлена ​​до магазину
Висилати товар як звичайну посилку, а не посилкою з післяплатою.
При заповненні декларації, у графі «Оціночна вартість» вказуйте точну суму, згідно з цінником, оскільки саме вона компенсуватиме перевізник у разі втрати товару.
Правила обміну товару:

Протягом 14 днів з дати отримання посилки необхідно надіслати товар назад
Оформити заявку на новий товар, який стане заміною невідповідного, попередньо вибравши його на сайті компанії
Як тільки посилка дійде до магазину, наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для уточнення деталей щодо нової покупки
Обмін проводиться 7 робочих днів із моменту отримання магазином посилки.
Товар привезений на замовлення поверненню не підлягає, повернення можливе лише у разі відправки не того товару, що був у замовленні.
Претензії щодо виробів зі склопластику (бампера, пороги, бленди, вії тощо) після фарбування, слідів їх експлуатації чи ремонту, не приймаються! Велике прохання ознайомиться з якістю товару при отриманні поштою!
Правила повернення коштів:

Протягом 14 днів з моменту отримання посилки Вам необхідно оформити та надіслати товар назад до магазину.
Обов'язково повідомити менеджера про те, що куплений товар не відповідає очікуванням, і Ви хочете повернути назад свої гроші.
Повернення грошей здійснюється банківським переказом протягом 7 днів із моменту отримання нами посилки.
Відшкодовується повна вартість товару на момент покупки.
Звертаємо увагу, що повертається лише вартість покупки. Вартість пересилки оплачує клієнт. Сума виплати, включаючи відрахування банківської комісії та транспортних витрат. Що таке транспортні витрати? Це витрати магазину на доставку товару до замовника, оплата послуг транспортної компанії.
У разі оплати авансу з подальшою відмовою від товару належної якості, ми віднімаємо з нього транспортні витрати на доставку товару до клієнта та назад до магазину. Витрати повернення віднімаються лише тому випадку, якщо клієнт сам не заплатив його.
Винятком також вважаються ситуації, які передбачають помилки працівників магазину. У такому разі магазин бере на себе всі фінансові витрати: транспортні за зворотне пересилання та банківську комісію під час переказу коштів на рахунок клієнта.